Subject: Meegi ja Meero kinnistute maanteelt mahasõitude tööprojekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 09:21:19 +0200

Tere,

Palun registreerida jätkutööks:

Parimat,

Herkki Rõõm

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 21, 2024 9:02 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Meegi ja Meero kinnistute maanteelt mahasõitude tööprojekt

Tere

Saadan täiendustega projekti kooskõlastamiseks. Aega läks plaanitust kauem
paranduste sisseviimiseks, sest projekteerija oli pikalt haige.

Vastused märkustele:

1.       Asendiplaanil puuduvad projekteeritud truupide andmed. Joonistel
on andmed olemas:

2. Truubiotste kindlustamine – vastavat tingmärgi ei ole antud

Tingmärkides on vajalik info olemas. Truubiotste kindlustus on sama.

3. Riigitee aluse truubi projekteerimisel puudub riigitee katte taastamise
lõikejoonis. Mis läbimõõduga truup siia projekteeritakse?

Joonisel TL-6-01 taastamine näidatud.

4. Riigiteede ristumistel tuleb katte taastamine katte laiuselt laiuselt
vastavalt varem projekteeritule ning meie poolt kooskõlatatud lahendutele

Lisatud taastamine kogu laiusele.

5. Bussipeatus riigiteel nr 22190 muudetud – bussipeatuse asukoht näidata
vastavalt varasemalt kokku lepitud asukohta. Bussipeatus ei saa olla
ristmiku ees.

Bussipeatuse asukoht nihutatud

Jääme ootama tagasisidet!

Lugupidamisega,

Lauri Naaber
Ehituse projektijuht-eelarvestaja
+372 53099775
 <https://www.rkik.ee/>

!
 <https://www.facebook.com/kaitseinvesteeringutekeskus> Facebook
 <https://www.instagram.com/rkik_inimesed/> Instagram

<https://www.linkedin.com/company/estonian-centre-for-defence-investment/>
LinkedIn
 <http://www.rkik.ee/> www.rkik.ee

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 7, 2024 10:51 AM
To: Lauri Naaber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Meegi ja Meero kinnistute maanteelt mahasõitude tööprojekt

Tere,

Vastavalt esitatud infole pidi projektis olema muudetud üksnes sademee
lahendus ühes lõigus ning rajatud uus truup. Olukord on veidi teine,
muudatusi on rohkem.

Küsimused märkused esitatud projektlahendusega:

1.	Asendiplaanil puuduvad projekteeritud truupide andmed.
2.	Truubiotste kindlustamine – vastavat tingmärgi ei ole antud
3.	Riigitee aluse truubi projekteerimisel puudub riigitee katte
taastamise lõikejoonis. Mis läbimõõduga truup siia projekteeritakse?
4.	Riigiteede ristumistel tuleb katte taastamine katte laiuselt
laiuselt vastavalt varem projekteeritule ning meie poolt kooskõlatatud
lahendutele

Varem kooskõlastatud projekti lahendus:

5.	Bussipeatus riigiteel nr 22190 muudetud – bussipeatuse asukoht
näidata vastavalt varasemalt kokku lepitud asukohta. Bussipeatus ei saa
olla ristmiku ees.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 31, 2024 5:01 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Meegi ja Meero kinnistute maanteelt mahasõitude tööprojekt

From: Lauri Naaber
Sent: Tuesday, December 19, 2023 4:02 PM
To: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Meegi ja Meero kinnistute maanteelt mahasõitude tööprojekt

Tere

Saadan teile kooskõlastamiseks RKIK kinnistute (Meegi ja Meero) maanteelt
mahasõitude tööprojekti.

Jääme ootama teie tagasisidet või kinnitust projektide sobivuse kohta.
Tööprojekti alusel soovime sõlmida nõutud lepingu Transpordiametiga.

Lugupidamisega,

Lauri Naaber
Ehituse projektijuht-eelarvestaja
+372 53099775
 <https://www.rkik.ee/>

!
 <https://www.facebook.com/kaitseinvesteeringutekeskus> Facebook
 <https://www.instagram.com/rkik_inimesed/> Instagram

<https://www.linkedin.com/company/estonian-centre-for-defence-investment/>
LinkedIn
 <http://www.rkik.ee/> www.rkik.ee